Hei Ööö,                                  

Varoitus! Tilisi jäädytetään tänään.                                           

Haluatko pitää tilisi aktiivisena?

Kirjaudu Twoo-sivustolle tänään ja ala tapailemaan uusia ihmisiä alueelta Italia! ”

 

Maailmankaikkeudelle kiitos, sanoin minä, kun tämän sähköpostin sain! Viikkoja minua oli jo varoiteltu, että jos en pian aktivoituisi, niin käyttäjätilini poistettaisiin. Kyhjötin hiljaa kuin neste sukassa, etten vaan vahingossakaan vaikuttaisi aktiiviselta.

Tarkalleen en tiedä, milloin olen tehnyt sen kohtalokkaan klikkauksen, jonka syystä olen tämän helvetin twoon kirjoihin joutunut, jostain netlogin (toinen kirottu) kautta se kai joskus on tapahtunut.

Että miksikö nimeni on Ööö ja italialaisia tässä pitäisi tapailla? Minäpä selitän. Yritin kerran oikein vihaan asti kimpaantuneena poistaa twoo-profiiliani – jota koskaan en tiedä luoneenikaan – eikä se millään konstilla onnistunut, vaan päinvastoin jouduin syvemmälle tuon sivuston syöverihin. Ajattelin, että jos en tietojani saa pois, niin muutan ne ainakin, koska se näytti onnistuvan. Olkoon siis nimeni tästä lähin Ööö. Kotipaikalle varattuun tilaan aioin kirjoittaa ensimmäisen viisikirjaimisen sanan, joka tässä mielentilassa pälkähti päähäni. Jo ensimmäiset kirjaimet näppäiltyäni järjestelmä avuliaasti ehdotti minulle Vittuone nimistä paikkakuntaa Italiasta. Sepä juuri, minä kuittasin. Ilman muuta sopii.

Kyllä on kiinnostuneita riittänyt. Lieneekö tämä eksoottinen nimeni houkutellut italiaanoja. Melkein päivittäin on sähköpostini saanut udella minulta ”Haluatko varmasti poistaa tämän viestin pysyvästi?” Ja minä olen totisesti halunnut.

Pari viikkoa sitten twoo alkoi lähetellä uhkauksia tilini poistamisesta. Kahden viikon kuluttua. Viikon kuluttua. Kolme päivää aikaa aktivoitua! Poistamme tilisi huomenna! Voi, tehkää se, rukoilin hiljaa mielessäni. Pliis, olkaa niin kilttejä!

Päivän ajan jo uskoin päässeeni eroon twoosta. Vaan mitä löytyikään sähköpostistani tänään? Kuusi henkilöä on kiinnostunut Öööstä! Oikein nimetkin heillä oli: Domenico, Valentino, Giovanni, Leo, Ermanno ja Salvatore.

Haistakaa siellä twoossa iso paska!