Olen melkein (paino siis sanalla melkein) saanut käytyä läpi lehtipinkan, joka jo ennen joulua alkoi kerääntyä olohuoneen pöydälle. Oli olevinaan kaikkea muuta tekemistä. En kuitenkaan osaa heittää lehtiä jätepaperiin, ennen kuin edes huolimattomasti olen plarannut ne läpi. Pelkään kai menettäväni jotain tärkeää. Nyt olen repäissyt lukiessani pari pientä lappusta. Toinen on jostain Farmi-uutisista pätkä Lauri Tähkän haastattelua, jossa hän kertoo keikkailusta bändinsä kanssa:
 
 - Kaikki tietää, minkä takia tätä tehdään ja mikä on se päivän tärkein juttu. Se on se, kun keikka alkaa ja yleisö on siellä. Ihmisillä pitää olla sellainen olo kun ne lähtee sieltä keikalta, että ”Ju-ma-lau-ta, mitä mullon tapahtunu?” hän naurahtaa.
- Tietenkin on toisenlaisiakin ihmisiä, jotka ei voi sietää…Mutta pitää herättää tunteita, koska miksi tehdä sellasta ”ihan kivaa”? Se on mun mielestä hailua. Pitää joko herättää ihastusta tai vituttaa äärimmilleen, mies lataa.
 
Tästä minä pidän. Tässä on asennetta  . Ja se toinen lappunen on Salon Seudun Sanomien tekstaripalstalta (siis näin alas olen vajonnut!). Siinä lukee näin:
 
Eikö nimettömiä keskustelupalstoja lehdissä ja netissä voida lailla kieltää? Kirjoitellaan vast edes omilla nimillämme niin muuttuvat keskustelutkin järkevimmiksi. Takaisin vanhaan.
 
Ja tuo Takaisin vanhaan on siis nimimerkki. Mille tässä nyt taas pitäisi nauraa?
 
Tänään on muuten tehty tässä blogissa tähänastinen kävijäennätys. Laumoittain lukijoita on tullut blogiin hakusanalla Telvis-äänestys. Jos siis haluatte blogeihinne paljon kävijöitä kirjoittakaa sinne sana Telvis-äänestys! Just noin.
 
.