Ensiksikin...

...olen valaissut joulukuusen. Olette tämän jo nähneetkin, mutta nyt se on saanut lumivaipan. Sattuneesta syystä olen myös tehnyt lumitöitä, joten nyt on paikat kipeinä suorastaan, etenkin jalkaterät?! 

Olen koristellut pikkujoulupipareita. Yritin värjätä pölysokerin turkoosiksi, mutta mönkään meni. Tummansinistä siitä tuli. Ensi kerralla olen ehkä viisaampi.

Täytin vuosia ja kakun. Kiitos onnitteluista Sirkulle täällä ja muille muualla!

Kävin ostamassa joulunauhoja Kangas-Mallasta, joka on lähinnä nettikauppa, mutta löytyy ihan fyysisesti täältä meidän kirkonkylästä. Näihin ripustan pipareita ja käärin lahjoja.

Keittiöön vaihdoin uudet verhot. Vallilan mallistoa, suunnitellut Markku Piri (kröhöm kröhöm). Isäntäkin oli tyytyväinen, kun sivuverhot häippäsivät; ikkunoita ei kuulemma saa peittää.

Tänään toin Ruokava-messuilta uuden joulupallon. Koska en tuo kuusta sisälle, saa pallo olla tällainen roheampi. Tämä Vuodatus siirtyy tiedotteen mukaan Alma-Medialta Rohealle. Toivottavasti osaavat laittaa roskapostisuodattimenkin kuntoon, ettei joka aamu tarvitse siivota hikipäässä.

Joulukorttejakin olen hankkinut Virkkukoukkuselta ja Joutomaasta, mutta niitä en vielä näytä. Tänä jouluna en siis - yllätysyllätys- väsääkään kortteja itse. Mutta hienoja ovat!

.