Ens täytyy löytää joku hiano kauppapuati. Mikkään normi-ikea ei ny kelpa. Sitä voi lähtee vaik fillaril hakemaa. Niinku näätte ni mun on nokka ittään päin. Onneks tiiän nää ilmansuunnat. Ne on oikee ja vasen!
 
 
 
Zoomataan vähä ni näkkyy toi mun klänninkini paremmin. Vanteet on vähä soikeet, mut ei haitta ku suunta on oikee. En mie ain itekkää ymmärrä näit mun visioit.
 
 
Mahtaaks nää ny jo olla niit karjalan käkösii. Mun miälest ne on hiukka sen näkösii.
 
 
Nyt näyttää luppaavalt. Tää on just hyvä kauppa.Tämmöst väri-ilotust sen tarttee olla. Mää en ol mikkään kovin beige ihminen alkuunka. Seuraavaks mennää feispuukkiin ja ruvetaan faniks. Sit vaan orotettaan et muukki ruppee. Siks aikaa voi mennä vaik keinuun kiikuttelemaan.
 
 
No ni. Ny on kakstuhat fanii koossa ja luvatut arpajaiset! Mää kirjotan äkkiist sinne, et osallistun, osallistun. Mää olen melkeen varma et mää voitan. On se hyvä et päämäärä on tavote.
 
Seuraaval ehtool mää menen koneel ja naamakirjaan. SIÄL VOITTAJALUETTELOS ON MUN NIMI! Juur niit paprui, mitä mää olen kualannu. Sitä saa mitä tilaa tai ainaki jotai sinnepäi.
 
 
 
Mää en olekka mikkään normipirkko. En tosiaanka. Nää kuvat on kaikki niist mun voittopapruistani. Jos teitinki tekkee tämmösii miäli, ni pyäräilkä Virkkukoukkuseen, siält näit löytyy. Mul oli ihan lupa julkasuun ja vähä mää lainasin noit ajatelmiiki. Saatan vaikuttaa itepäiseltä, mut oikeest oon vaa voimakastahtone!
 
PS.Mie seikkailen siel mis mie seikkailen.
 
 
.