- Voi v***u sentään! Nyt se s*****a hävitti se kokonas. ei p*****e!
- No mikä siäl ny taas on?
- Hävitti mun tekstini p*****e!
- Mitä sää teit sit?
- Painoin tost ruksist.
- Mitä varten?
- No, ku suljin esikatseluu. Sulki koko systeemin s*****a!
- Mikses sää tallentanu?
- Mää p*****e tallenna mittään ennenku mää olen sen esikatellu.
- Mikses tallenna?
- No, ku tää julkasee sen, minkä tallentaaki. Mää sinne sivul mittään keskeneräst voi pistää.
- Varros ny vähä, mun täytyy tulla sit taas vaan kattomaan (syvä huokaus).
- Ain ennenki mää olen sen tost sulkenu, ei se p*****e tommost ol tehny.
- No nii, laitas se esikatselu ny päälle.
- Siäl mittään ol, hävis ne kaikki. Kuvaki mul siäl oli ja teksti valmiina kaikki, voi v****u sentään!
- Ja mist sää painoit?
- Tost p*******n ruksist, enks mää sen jo ol sata kertaa sanonu.
- Kui sää siit sit painoit. Sehän on ton toisen ruksin kohral ihan, eks sää ny sitä ymmärrä. Tottakai se sen sulkee, ku sää tualt oikkiast ylänurkast painat.
- Ei ne ruksit ennen ol päällekkäin ollu. Tuhat kertaa mää olen sen esikatseluun siit sulkenu.
- Ol sit vaan, mut nyt ne on päällesin.  Otas ny tost ruskiast palkist kiinne.
- Kiinne ? Mil taval?
- No hiirel tiätystäst. Ei siit, ku siit alemmast. Ruskiast palkist, mää sanoin!
- Se on vihree.
- Olkoon mikä hyväs. Ota siit kiinne ny. Sit verät vasemmal. No niin, nyt ne ei ol päällisin. Oliks toi ny niin vaikkiaa? Kyl sun täytyis eres hiukan opetella tota resurssien hallintaa, sää es ymmärrä siit yhtään mittään.
- V***n resurssien hallintaa, mää haluun vaan pistää tänne kuvii ja tekstei, eiks se ny vois olla mahrollist?
- Ei siit tul yhtään mittään, jos es sää...
- Men pois!
- Täytyis sun se käsittää, ettei....
-Men POIS siit, mää sanoin!  Men ny vaan sinne omal koneelles hallittemaan resurssejas, ettei ne vallan karka. Mää haluun olla rauhas. Mun täytyy kirjottaa kaikki uurestas. ÄLÄKÄ SÄÄ HÄIRITTE MUU!

1248085701_img-d41d8cd98f00b204e9800998e