Ihmine, mikä on kaks tuntii siirtäny lunta kolan kans ylöspäin noin metriin ja kahteenkymmeneen senttiin, ei ennää ole täysis sialun ja ruumiin voimis. Jo monen vuaren ajan mää olen käännyttäny pois kännykästäni kaikki lehtimyyjät alle minuutis, eikä se ol tuattanu eres vaikeuksii. Ja mitä mää tänäpän sit tein?
 
Viaras numero soittaa. Tää äijä alottaa niinku lehtimyyjät ain: ”Lähdin tässä ihan mukavissa asioissa soitteleen…” Sit hän kertoo mul minkä mahtavan tarjouksen mää nyt oikeen saanka, ku olen hairstooren vakiasiakas. Tätä hairstooreas hän jankuttaa moneen kertaan. Ja mää jumalauta kuuntelen. Nojailen siin tyytyväisenä kolan varteen, ku olen piänen lepotuakion saannu ja kattelen ku helmikuiset hanket niin hianostas kimaltellee. Täsä vaihees mun olis kuulunu kyssyy ainaki, et mihin hän lähti. En eres sitäkän tehny.
 
Jos mun tyylini täsä kevään korval ny jotenki muuttuu, ni älkä kauhiastas ihmetelkö. Se on ny meinaan niin, et cheap monday on julkistannu uuren mallistos, ja sitä kuvaillaan apokalyptiseks, mut toiveikkaaks. Nää hevimusiikin säestyksel esitellyt vaatteet on väriltäs betonin- ja laastinsävysii. Nyt mei iät ajat punasenkirjavis esiintynneetki voiraan pian olla harmaahiirulaissii. Ollaan ELLEmme luettu.
 
Lehren nettisivuil toi sama anttilan hinta, 19.90 on tutustumistarjouksena ihan kaikil, ei ol tarvinnu hairstoorest ikän kuullakka. Tilaajalahjaki luvataan, huivi tai laukku tai mikä liänee. Mää tunnen itteni hölmöks ja höynäytetyks. Jos mun elämästäni jottain puuttuiski, ni toi lehti se ei varmaanka ol!
 
Tätä kirjottais mun kännykkä taas soi. Oli vähä rempseemmän olonen kaveri ja tarjos mul KOTIMAATA. Mää sanoin et olen juur laittamas blogiini merkintää erellisest erehryksest, enkä haluu tarinast tän pirempää. Et hyvää illanjatkoo vaa.
 
.