Olen jo ehtinyt klikkailla itseni sisustustuotteisiin ja sieltä koristevaloihin, kun ruudun oikeaan kulmaan ponnahtaa asiakaspalvelun ikkuna. Se vähän haittaa sivujen selausta, mutta yritän. Kopsaan keskustelun tähän sanasta sanaan ja hymiöt myös.

Minna L: Tervehdys! Millaisia tuotteita olet etsimässä?

Minä: Hei! Etsin paristokäyttöistä valosarjaa, mielellään LEDit. Kirkkaat tai siniset valot.

Minna L: Aivan, mihin käyttöön valot tulevat?

Minä: Pöydän koristeeksi. Tai ihan ensiksi Tuomas-messun pikkualttaria!!! koristamaan kirkkoon.

Minna L: Ok, minkäkokoista valosarjaa etsit?

Minä: 10-20 lamppua

Minna L: Aivan, millaisia muita tuotteita olet ajatellut tämän lisäksi?

Minä: Aiiiivan!  Kunhan nyt ensin löydän tämänkin. Tuo perhossarja näyttää aika lupaavalta.

Minna L: Ok. Mitä sarjaa tarkoitat, voisitko laittaa tuotteen linkin minulle?

Minä: Luulin, että asiakaspalvelijat laittavat linkkejä meille?

Minna L: Helpompi keskustella tuotteesta, kun tiedän mitä tuotetta tarkoitat, en valitettavasti heti ymmärtänyt, mitä tuotetta tarkoitat. Tarkoitatko tätä http://www.....jne.

Minna L: Onko kyseessä katsomasi tuote?

Minä: On.

Minna L: Aivan, kyseinen valosarja sopisi mielestäni kauniisti alttarille koristamaan. Valkoiset valot ja 16 LED-valopistettä. Toisena vaihtoehtona suosittelen Airamin Krista-valosarjaa, jossa lämmin valkoinen valo, 15 LED-valoa helmikoristein http://www...jne

Anteeksi tässä oikea linkki http://www...jne

Miltä tämä vaikuttaa?

Minä: Ihan hyvä tämäkin. Harkitsen näitä. Kiitos avustasi!

Minna L: Hienoa! Ole hyvä. Suosittelen tilaamaan, se on ihan helppoa ja toimitus noin 1-3 arkipäivää. Mukavaa illanjatkoa!

Minä: Aivan, olen kyllä tilannut netistä ennenkin. Hyvää työillan jatkoa!