Hei Riitta!

Pahoittelut vastaukseni viivästymisestä.

Olemme saaneet Elisalta tiedon, että olet peruuttanut numeronsiirron ja tämän vuoksi se on hylätty.

Tarvitsemme vielä henkilötunnuksesi, jotta saamme numeronsiirron käynnistettyä uudelleen. Muistatko, tehtiinkö Elisalla uusi määräaikainen sopimus silloin, kun he soittivat sinulle?



Ystävällisin terveisin


Veera Eloranta
palveluneuvoja
Asiakaspalvelu
DNA Oy

Puh. 044 144 044
www.dna.fi
 
 
 
Että muistanko? Todella muistan. Miten ihmeessä olisin voinut tehdä uuden määräaikaisen sopimuksen Elisan kanssa, enhän hyväksynyt edes heidän tarjoustaan. Olin tehnyt mielestäni sopimuksen DNAn kanssa jo 10. 12. 2010 ja odotin vain milloin sieltä saamani sim-kortti alkaisi toimia. Minkä helvetin takia te kyselette noin typeriä? Minkä helvetin takia minä haluan teidän asiakkaaksenne?
 
.