...ostan toisella vaikka huivin (enkä nyt ota ollenkaan kantaa siihen ikuisuuskinaan onko manzanilla huivi, vaiko jotain juotavaa. Sen sijaan otan kantaa ihan muuhun).

elikkä.. JOS tilaan itselleni huivin, joka on 95% villaa ja 5% silkkiä, henkäyksenohut, mutta silti lämmin, kaunis ja muutenkin ihana...

...ja jonka normaalihinta on ollut 57 euroa, ja josta vielä alennusmyynnissäkin maksan 26,50 euroa, niin enkö saisi olettaa, että...

...myös sen päät olisi ommeltu! Tästä kuvasta nyt ei saa mitään tolkkua, mutta huivin pitkillä sivuilla on hulpioreunat ja päät hiukan vinksin vonksin saksilla leikattu ja huolittelematta. Langanpäitä törröttää ja kangas purkaantuu hyvää vauhtia. Onkos tämä nyt laitaa? Haluan kuitenkin pitää huivin, enkä aio sitä palauttaa. Saisin odottaa uutta ehkä kuukauden, niitä tuskin edes enää on, ja ehkä ne ovat kaikki samanlaisia! Soitan siis huomenna asiakaspalveluun ja neuvottelen itselleni kohtuullisen palkan ompelutyöstä. En edes omista ompelukonetta, joten teen homman käsin tai teetän sen jollakin muulla.

Maailman suurimpia murheitahan nämä eivät ole, mutta harmittaa kun reklamaatioita joutuu niin usein - milloin mihinkin- tekemään. 

Ja minä niin TYKKÄÄN tästä huivista!