Tänäpän aamul ku mää juaksin pihan yli autotalliin 45-numeroiset reinot jalassani, karttakäärö kainalos ja painava ruskia salkku toises käres, ni mää ajattelin et vähintäs jompikumpi meitist on hullu! Vartin pääst ku viäl kurkkasin varovastas tilannehuane.fin sivult onks seurul tapahtunu suurempii kolarei, päättelin et se tairan olla mää. Kuurest asti kokousvalmistelui oli tehty, mut niin kova kiiru silti isännäl tuli palaveriin, et hotkasi aamupuuros seisovalttaas, eikä kerinny lähteis kahta reissuu kantamaan tarvikkeitas autoon ja mun tartti vähä avittaa.
 
Mun piti sit rauhottuu pihan haravoimiseen, mut sattuneest syyst rupesinki siivoomaan blogiani. Sähköpostin avatessani ku totesin, et jostain reiäst oli yän aika tulvinu roskapostii mun kommenttilootaani. Joku perkeleen Herve Leger Outletti hokee taas et Great article, I think you covered everything there. Ikän en ainaka heitin mekkojas osta! Jos riittäiski et sen sonnan poistais sähköpostist, mut ku ne täytyy yksitellen käyrä hävittämäs blogin kojelauralt ja merkata roskapostiks. Mun kone alko sit viäl väsyy sihen siivoushommaan ennenku mää itte ja ramppaaminen kojelauran ja kirjotusten välil alko tökkii. Kävin monta kertaa hörppäämäs teetäkin keittiös ja taas tulin kattomaan oliskos sivu jo latautunu. Jos pihahommis olis tullu kylmä, ni täsä tuppas hikee pukkaamaan. Tuli kyl sit samal luettuu vanhoiki kirjotusten kommentei ja se oli lystii.
 
Toinenki tietsikkaonkelma mul on ollu jo viikon ainaki. Mun ruutu on tullu täynnä tyhjii pikakuvakkei, joitten takan ei ol mittään. Koko mun hiano lintupönttötaustakuvani on ihan peittyny niihin. Mää ossaan kyl yksitellen poistaa niit siit, mut ku mää avaan koneen seuraavan kerran ni ne kaikki saakelin 73 kuvaket pällistelee siin taas! Mää en voi vaivata mun ATK-tukihenkilöö, se ku sekkoo tulosteisiis, pöytäkirjoihis ja saappaisiis jo muutenki. Se vaan solvais etten mää tajuu resurssienhallintaa. Siit kenenkään tueks ole.
 
Taitaa olla pare, et mää lähren raappimaan sitä risust pihaani vaan.
 
.