Hei,    
Ystävyys ei ole pelkästään tunteita tai mitä olemme vaan ymmärtää,
jakamiseen ja huolehtiva. ystävyys ei usko etäisyys, iän tai jopa väri.
ystävyys ei ole vain peliä tai jutteleminen keskenään. mutta ystävyys
on kuulla toistensa äänen sydämen. Ystävä on Jumalan lahja. joku,
joka välittää niin paljon kuin minä. Olen lukenut profiilin (www.lupiini.com)
ja kiinnostuin sinä ja minä haluaisin tietää sinulle enemmän,
olen miss Blessing, haluan olla ystäväsi kiitos posti
([email protected]) niin aion lähettää teille kuvan
ja myös kertoa teille lisää itsestäni.Toivottavasti kuulla sinusta tilassa.
Kiitos siunaus.
 
 
 
Mitä ---kelettä, minulla ei ole minkäänmoista profiilia missään lupiini.comissa, ellei kukaan muu ole sitä sinne nimissäni laittanut! Taidan nyt vaan tuottaa pettymyksen miss Blessingille ja vastata koneeni kysymykseen haluatko poistaa viestin pysyvästi, että KYLLÄ! Ja kiitos siunaus vaan hänellekin. Toivottavasti en kuule hänestä missään tilassa.
 
.