Minua muistettiin juhannuksen alla näytepakkauksella LaxoMarine natural- lohiöljykapseleita. Kiitoksia vaan tästä odottamattomasta ravintolisälähetyksestä NaturaMed pharmalle; sydämeni,aivoni, lihakseni, niveleni ja immuunipuolustukseni tästä varmasti ilahtuvat.
 
Mutta, mutta. Mitä prosyyrissä lukeekaan? ”Sinun ei pidä kantaa huolta siitä, että tuotteet loppuisivat kesken. Jos et halua jatkuvia toimituksia, on tärkeätä, että ilmoitat meille 14 päivän kuluessa näytelähetyksen saapumisen jälkeen. Yhteydenotto käy mainiosti asiakaspalveluumme puhelimella, faksilla, sähköpostilla tai kirjeitse.”
 
Niin, että minäkö tässä nyt ryhtyisin kirjettä väsäämään estääkseni lohikapseleiden vyöryn postilaatikkooni? En ole tilannut yhtään mitään, enkä mitään myöskään peruta. Jos intoa riittää saatan ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen kysyäkseni, onko tämä nyt enää laillistakaan. Joten vapise Knut-Erik Karlsen, osaston johtaja!
 
 
Tänään minut sitten yllätti Gudrun Sjöden ( sinäkin Brutukseni!). Sähköpostiini plopsahti iltapäivällä tiedote ison kesäalen alkamisesta ”parhaille asiakkaillemme”. ”Tervetuloa nettimyymälään jo tänään. Saat tehdä löytöjä ennen muita.”
 
Miten niin ennen muita? Olin sattumalta käynyt nettisivuilla jo aiemmin päivällä, ja siellä nämä aletuotteet olivat kaikkien tilattavissa. Siis jo ennen kuin ”parhaat asiakkaat” olivat saaneet edes viestiään. Minkään salasanan takana tuotteet eivät olleet, joten kuka tahansa voi niitä sieltä itselleen klikkailla. V—uttaa tämmöinen asiakkaiden höynäyttäminen!
 
.