Pitkän (noin 2 vrk) ja perusteellisen harkinnan jälkeen olen tehnyt raskaan päätöksen. Eheheheeeeeiiiiii, en aio lopettaa blogin kirjoittamista! Vaan aion tehdä kevään ja kesän mahdolliset vaatehankinnat akselilla musta, harmaa ja hopea!
 
Tämä johtuu nyt osittain siitä farkkutakista. Sain sen lopulta tilattua Aviomiehen suosiollisella avustuksella. Siis HÄN kirjautui verkkokauppaan ja tilasi takin minulle. Samalla kuuntelin esitelmää omasta tyhmyydestäni; on kuulemma ihan yleinen käytäntö, ettei sähköpostiosoitettaan noin vain voi asiakastiedoissaan muuttaa. Se olisi hänen mukaansa suorastaan riskaabelia. JOKU voisi esiityä minuna ja tilata minun laskuuni.
 
-         Kuka h--vetti? kysyin minä.
-         No kuka tahtoos, vaikka Tessi.
-         TESSI! minä huusin. – Ei ikinä! Tessi on perirehellisin ihminen ketä mää tunnen, eikä ikän tillais mun farkkutakkiini ittelläs!
-          Se oli vaan esimerkki.
-         Tosi huono esimerkki mun miälest.
 
Sain siis harmaan farkkutakkini. Ajattelin nyt jatkaa samaa värimaailmaa. Unohdan (ainakin toistaiseksi) kaikensävyiset punaiset, turkoosit, liilat ja oranssit. Minusta tulee musta. Minusta tulee ROCK! Mutta lupaan – silloin kun siltä tuntuu – piristää tuota synkkyyttä ripauksella pinkkiä.
 
 
 
Siinä takissa oli muuten tällaiset pesu- ja käyttöohjeet: Pestävä ennen käyttöä. Pestävä nurin käännettynä. Pestävä samanväristen kanssa. Saattaa päästää väriä. Silitys nurjalta puolelta. Varo avotulta.
 

Varo avotulta?

 

.