Niinku kuvastki näkkyy. Yks ja toinen häippäsee kesälaitumil, eikä ol paikal jos kysytään.
 
 ”Et ole tällä hetkellä paikalla. Jos haluat keskustella kaveriesi kanssa, siirry paikalle.”
 
Sillai luki mun feispuukki-sivullani, siin vasemmas syrjäs. Kyl mää hämmästysin. Misä mää sit olen, jos en mää paikal ole? Kattelin oikeen käsiäni ja varpaitani myäten, et miälestäni siin olin. Onneks monet asiat järjestyy nykyään yhrel hiiren klikkauksel. Sain palautettuu itteni takas tähän ulottuvuuteen.
 
Muuten olen tehny inventaarioo. Hoksasin nimittäin omistavani puoliantiikkii. Astioi, mikkä olen ostanu kapioikseni joskus 70-luvul. Niinku Arabian Kirsikka-kupei ja Nuutajärven kaljakolpakoi esimerkiks. Ne on aika hyväs kurssis nyt. Leikin täs sil ajatuksel, et pistän rahoiks turhat astiat kaappien ylähyllyilt ja hankin tilal jottain, mitä tulis käytettyykki. Saa nährä.
 
Pari linkkii, jos puoliantiikki kiinnostaa:
 
 
 
 
 

 

.