Nyt mää olen iha myyty. Mun ei ollu eres nälkä kotti tulles. Mää olin niin täys miäsenergiaa ja jouluu ja Alta trinita beataa ja kaikkee. Mei laulettiin sitä Leenan kans viäl kirkon pihalt pois lähteiski. Ku mei oltiin kahrestas reisus, ei muitten tarvinnu meittii hävetä. Eikä siin mittään, mei osataan se.

 Nää Turun NMKY:n miäslaulajat korjas sen epämääräsen tunteen mun päästäni, minkä se erellinen konsertti aiheutti. Kun hiljaa, hiljaa joulun kellot kajahti, niin mun jouluni alko. Enkä mää mene ennää yhteenkä konserttiin ennen jouluu, ettei se tunnelma men rikki.Ja mää huamasin senki, et mun täytyyki kuulla se Adamin Oi jouluyö tenorin laulamana, et se ikäänku lävistää mun rintakehäni. Sillai hyväl taval.
 
Kauhiastas mää ihmetten, ettes tei ollee siäl kirkos? Oliks salkkareis joku tärkkiä jakso, vai väsyttiks muuten vaan. Seliseli. Jos teittii ny karuttaa ni menkä viirestoist päivä Turun Tuamiokirkkoon. Vaikk ei se ny Kuusjoen kirkkoo vasta. Mut kumminki. 
 
.