Vaan kyllä yllättyivät Aller-julkaisuissakin, gun minä taas sinne soitin. Sanoin, että olen tästä asiasta yhteyksissä nyt kolmannen kerran ja sen vuoksi hiiltynyt ihan gunnolla. Olen kaksi kertaa saanut keskeytettyä seiskan tulon tähän huusholliin, enkä nyt haluaisi mitään mainoksiakaan. Gun täällä ei nyt kertakaikkiaan asu ketään Gunia, eikö se mene teille kaaliin! Eikö minua voida uskoa, koska olen sentään gunniallinen ihminen.
 
- Hetkinen, katsotaas täältä, mutisee asiakaspalveluihminen ja katsoo ja katsoo ja minun kännykkälaskuni raksuttaa koko ajan. Aikansa etsittyään saa selville, että heille on asiakas soittanut toukokuussa ja pyytänyt näytenumeroiden keskeyttämistä. – Minä en ole teidän asiakkaanne, oikaisen, mutta pyytänyt kyllä olen.
 
- Mutta kyllä näitä sukunimiä on teidän postinumeronne alueella, piipittää asiakaspalveluihminen. Ilmoitan, että tiedän sen kyllä, mutta ketään Gunia täällä ei ole, eikä meidän kotiosoitteessamme ainakaan. Joten seiskan mainoksiakaan ei hänelle tarvitse tänne lähettää.
 
Sitten kysyn ihan rauhallisesti, eikö tätä henkilöä voisi kokonaan poistaa sieltä asiakasluettelosta, kun häntä ei kerran ole. – Sitähän on olemassa sellainen delete-nappi… Tämmöinen menettely ei vaan sovi asiakaspalveluihmiselle ollenkaan. Ihan hän kuulostaa vähän masentuneelta kertoessaan, että heidän sitten varmasti täytyy pistää voimaan markkinointikielto. Huomaan kyllä, että mielellään eivät sitä tee. Tunnen itseni röyhkeäksi ihmiseksi, joka on eväämässä seiskaa Gunilta. Vain Gun itse saisi tällaisia kieltoja laittaa, jos hän sattuisi olemaan.
 
Jos ja gun vielä kerran saan (tai siis Gun saa) postia Aller-julkaisuilta, en voi taata mitä teen. Puolustakaa minua sitten eri oikeusasteissa, pliis! 

.